viernes, febrero 01, 2008

CaRnAvaLs dE VeNeCiA!

Carnaval, Carnaval!!!!!!

Ciao, ja fa prop de 2 setmanes que sóc aquí i avui m'he quedat a casa, no m'he pogut aixecar del llit per anar a classe.

Ja tinc bicicleta! Transport important en una ciutat com Padova i vivint a les afores, no té frens i ahir no m'en vaig enrecordar, estic acostumada a les de muntanya, vaig agafar velocitat i em vaig menjar uns matolls. Però, un forat als pantalons i unes rises. Per la ciutat, qualsevol diria que tinc el carnet de cotxe i que em sé els senyals perquè si tot el que faig ara ho fes a Barcelona, em cauria unes quantes multes... M'haurieu de veure..

Ahir vam agafar el tren per la tarda i vam anar als Carnavals de Venecia, quin encant!!! Són preciosos, vam ballar la conga a Pl. San Marcos, pizzes i birres, ens vam perdre pels carrerons de Vencia i vam riure moltíssim, anàvem disfressats. Fa dies que ric com mai, ens estem passant molt bé.

Ahir al matí vaig visitar la Casa d'Acollida on compençaré a treballar el dia 18 i em va fer molt bona impressió.

Aquí us deixo, amb algunes fotos al Facebook, i al fotolog, que vaig a la dutxa, què és divendres i són casi les 12 i encara vaig amb pijama... això és vida!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Con lo peligrosa que eras conduciendo tu Seat Panda en Barcelona!!!!

. dijo...

Cuanto cabrón...
No sé qui em posava els pots de pintura del material de campaments sobre el capó en mig de Ctra. de Sants! "A ver si caen!" :S
Un petó grande grande!