sábado, febrero 09, 2008

Desde PaDoVa...

Aquesta setmana m'ha passat volant, suposo que ja estic bastant adaptada i quan m'adono ja estem a cap de setmana.
Divendres vam visitar la Capella dels Scrovegni, són uns frescos preciosos, em va agradadr molt. Per la nit vaig trepitjar la primera discoteca Padovana, Madrid Notte, he arribat a les 6 a casa i estic feta pols, va estar molt bé, música de tot una mica, i tornada en bici molt divertida.
M'he quedat a dormir a casa la Vicky, ella va ser la primera nena proveta nascuda a Espanya!! El primer bebé nascut per fecundació Invitro, que famosilla! (ho havia de dir Vicky... jajajajaja) i molt guay, festa del pijama com els vells temps i torrades amb nocilla abans d'anar a dormir. M'he fet un canvi de look, m'he tenyit el cabell de vermell, el proper serà de blau, Anna, podré anar al teu casament igualment, no?

Avui he anat al mercat de Padova, la plaça on está situat és la segona més gran d'Europa, és enorme. I ara toca descansar... (si no surgeix cap plan interessant).
Demà me'n vaig d'excursió a Bassano, m'encanta viatjar! Crec què és com una droga, com més ho fas, més ho necessites....

La setmana vinent tinc la primera reunió amb l'Equip de la Casa d'Acollida perquè la propera ja començo...

Una abraçada a tots, penjo fotos al facebook i a http://www.metroflog.com/EstherItalia

PS: Petó especial a la Nuri, que m'han dit que demà anirà a casa el tiet per veure les fotos, i el bloc!!! A veure si fas un curs d'informàtica per aprendre què és això dels ordinadors... T'estimo mama!

No hay comentarios: