viernes, julio 27, 2007

Petons desde Polonia!

Hola a tots!

Continuant amb la tonica dels ultims sis mesos, noticies des d'un altre pais, Polonia. M'he passat tres dies a la capital, Varsovia i d'aqui una hora m'espera un tren, i un recorregut de quatre hores, per anar cap al Mar Baltic, al nord. A prop de Russia.

Varsovia molt interessant, m'ha agradat perdre'm per llocs no turistics, i marxo amb la impressio d'una ciutat que lluita per semblar-se a Occident, pero molt tocada encara per la guerra i pels ultims canvis de govern. Hi ha zones molt pobres, i d'altres que no tant. Ja us ensenyare les fotos. Els mercats, m'han encantat, i els boscos de la ciutat tambe.
El tranvia ha estat el meu transport, que m'ha permes observar la ciutat mes d'aprop, i xerrar amb gent que viu aqui, en angles es clar, perque l'unic que ser dir en polac es si o no.

Marxo cap al Nord....

Fins aviat veïns!

No hay comentarios: