jueves, septiembre 25, 2008

Desde Brasil... per fi!!!

Hola a tots i totes,
Us escric breus linies perqué són moltes les aventures i experiencies que han passat i poques les paraules per descriure-les.
Us escric desde l'aula d'informatica d'un centre de formacio per a joves del MST, on per obrir una pàgina t'has d'esperar uns 10 minuts...

El viatge està anant súper bé, amb molts contrastos pero amb unes emocions molt intenses, envoltades de...
Platges enormes i paradisiaques,
coneixement de les faveles de nit, i de dia,
impactes socials molt forts,
convivéncies amb persones amb moltes ganes de lluitar
aprenetatges sobre altres maneres de construir,
vivencies en llacs i paisatges de somnis,
dies de viatge en autobusos i cotxes a 200 per hora,
plors i somriures amb el grup, la meva famĩlia aquí
intercanvi amb joves del Brasil,...
coneixement de mi mateixa,
conflictes etics de responsabilitat, i sobretot,
valoració del que tinc, material, i per sobre de tot, HUMÀ.
No puc penjar ni enviar fotos perquè logisticament és impossible, pero tinc ganes de compartir amb vosaltres parts que sento i mostrar-vos-les. Algunes són molt impactants, pero us asseguro que el que mes m'ha impactat es veure la FORÇA I LA LLUITA DEL MOVIMENT SENSE TERRA I DE LES SEVES PERSONES.

Una abraçada a totes i tots, estic molt contenta de viure una experiencia mes, i mil aprenentages nous.

Fins aviat vecinos!

2 comentarios:

Mireia Mora dijo...

Tenia mono de tu. Què bé llegir-te i sentir-te tan emocionada. Cada percepció teva, que aquí expliques, s'entén que s'ha de multiplicar per cent... que es així com deus estar vivint.

Ai, nena, quines ganes que tornis i fem de veïnes de veritat.

Molts petonets!

Anónimo dijo...

Cosineta!

Massa temps feia que no entrava ja per aquí a llegir les teves aportacions a la vida...però després del casori m'han vingut ganes de tornar a saber de tu i aquests trossets de la teva vida són caramels que m'ajuden a degustar tot el que tens per donar.

Un petonàs cosineta.