sábado, junio 16, 2007

Sobre les inundacions

Avui m'han trucat dues persones per si anava tot be respecte les inundacions, han estat a la zona en la que visc, pero cap problema. En realitat m'he enterat primer per les trucades que pels diaris d'aqui... Imagineu-vos!
Hi ha problemes amb els trens, i amb les zones mes degradades de Kettering i Leicester, on treballo amb els joves.

Aquest cap de setmana, les noies han marxat de camping -per cert han vingut dues noies de Franca que viuen amb mi i un noi de Belgica d'EVS!- pero jo em quedo per aqui, suposo que anire a Stamford a passar la nit. Estic cansada de viatjar... i de no parar, cada cap de setmana ha estat una aventura.

Com li dic a la Nuri i als meus, no noticies, bones noticies!

Bon cap de setmana a tots i totes!

No hay comentarios: