lunes, enero 15, 2007

My firsth day working...

Hello guys!

Estic a la oficina, aun poble que es diu Oakham, es el meu primer dia!!! I de moment mooolt guay, m'han passat el relleu, explicat el meus deures, drets, be, be... :D

Tot genial, sabeu? he descobert les meves dots jugant el billar, i que dolenta soc al ping-pong!!!

El finde super be, dissabte excursio a un parc molt maco amb escultures contemporanies genials http://www.burghley.co.uk/, visita a Stamford, visita museu, i fent tes... i per la nit... Vam anar a un restaurant indi i a fer uns billars, m'ho vaig passar genial, la gent super maca i sana. I he vist que m'agrada aquest joc... aixo d'entrar boles... :) jijiji

Ahir vaig descansar, i vaig anar a donar una volta pel poble, per la tarda ens la vem passar jugant al ping-pong al pis de sota de la casa, que dolenta soc!!!!!!!!! jajajaja! Javi, Adri i Joan, m'haurieu d'haver vist... on s'han quedat les vostres classes magistrals d'Olot!!! jajajaja

He fet fotos, en quant pugui les enviare, o les penjare.

Estic felic i contenta, gracies pels mails i comentaris de suport, que em fan molta ilusio!

Per cert, ja tinc mobil angles, us l'enviare properament per mail.

Us estimo, i us anyoro... pero en la justa i sana manera per disfrutar al maxim de la meva estada.

A LOT OF KISSES!!!!!

See you again!

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Jajajajajaja!!! Hagués pagat per veure't jugant a Ping-Pong!!!

M'alegro molt de que et vagi tant bé!!!! Aprofita al màxim!!!!

Kisses!

Anónimo dijo...

La ping-ponguera, con su mítico estilo sartén! ;)
Petons

Anónimo dijo...

Carinyet!!!

m'alegro que estiguis d'allò més bé! per aki tb t'anyorem molt,molt!!! sobretot quan arribo a caseta!!!

peró bé disfruta del que tinguis al teu voltant, no teballis gaire i aprén molt anglés!!
t'estima
eli

EstheR dijo...

Ooooo!!! Eli i Anna, jo tambe us anyoro!!! On estan els vostres mimitos?? :) On estan les "tripis"?

Javi i Adri, hem d'entrenar mes!!! jajaja! Al estilo sarten! jajajaja!

Continuare treballant...

un peto amores!

EstheR dijo...

Les TRIPIS som les "TRES del PIS", por si acaso... :)

Anónimo dijo...

guapissima...quina il·lusió anar sabent de tu. Odio els blogs, però al teu hi entro i hi escric. M'alegro que estiguis bé.
Disfruta a tope, i un consell:fes molt turisme!!!
Un petonet gegant...
Hugs and kisses!!
Àngels

Anónimo dijo...

Per què odies els blogs, àngels?
Odiar és intens...