viernes, enero 19, 2007

Avui fa SoL!!!!

Hi guys!

Volia escriure ahir des de la biblioteca, imagineu-vos com deu ser el poble, que nomes obren tres dies a la setmana, pero estava tancada...

Va tot forca be, el meu angles costa, pero ja anire avancant, he passt uns dies cansadeta, molts canvis I poc temps encara per haver-m;hi adaptat, nous horaris, nova feina, nou pais, nou clima, nou pis, nou idioma!!! arrrggg.... :)

Com us deia dilluns vaig comencar a treballar, el projecte m’agrada, un altre dia us l’explico i la gent tambe, tinc la impressio que aprendre moltissim aqui.

Be, coses divertides que m'han anat passat…

Dimarts estavem rentant els plats al pis, i salto jo amb tota la meva cara de bona nena i volent dir que “anava molt rapida”, li vaig dir que “era molt gorda”, vaig confondre, fast (rapida) amb fat (gorda), imagineu-vos la cara de la tia.. menys mal que era la meva companya de pis i em vaig poder disculpar be.

I abans d'ahir… jajajajaja! Pensava que em moria, els dimecres es dia de mercat i la gent de l’oficina aprofita l’hora de dinar per anar a comprar fruita, peix, carn alli, jo vaig anar amb la Simone, vam passar per una esglesia i em diu, que vols entrar? I jo dic, si, pq no?
I aixi la mirava, per fora semblava maca… era una esglesia protestant i mai havia entrat a cap, doncs entrem i jo em poso a fer de guiri, veig que ella seu perque entra mes gent, jo tambe sec al seu costat, observant el que passa. De cop em veig que ella es referia si volia entrar a misa amb ella, quan m’adono estic envoltada de gent asseguda als dos costats del banc I que si vull marxar haig de fer aixecar a tota la filera, total, que em vaig haver de chupar la misa... Realment s'aprenen moltes!!!!! jajaja!

I ahir, vam anar a visitar una fabrica de reciclatge, a part de fer un vent horrible, que s'enduia tots els diaris per reciclar. Va estar molt be, vaig acabar plena de fang, i plastiquets i papers, pero vaig aprendre cosetes.

La setmana que ve comencare a fer un projecte amb joves d'aqui, ja us explicare!

El Febrer anire a visitar una poble molt xulo, en el que la gent s'ha montat cases sostenibles, i vida ecologica, com diuen aqui, a veure que tal...

I.... dema avig a fer paintball amb la gent del poble, i el cap de setmana que ve a una casa rural! 4 dies... :) Te molta bona pinta!!!!!! Ja us explicare. Tot es super verd i precios, i m'han dit que alli ho es molt mes, aixi que deu ser super bonica!

Per cert, alguns de vosaltres em deieu de pujar per setmana santa, jo haig de baixar a BaRCElONa a signar uns papers, aixi que haureu de triar unes altres dates... :)

Un peto gegant!

Sabeu? Avui fa un sol esplendid...!!!!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

:D Què bons els moments Mr. Bean de l'Esther!
M'encanta que t'ho prenguis així. Pel que expliques, s'obren moltes portes al teu voltant... :)

EstheR dijo...

Si no m'ho prenc amb humor... acabaria lela!!!

Un peto Adri. ;)